Legia pozyska sponsora tytularnego stadionu?

Firma Modecom może zostać sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej, na którym swoje mecze rozgrywa Legia Warszawa - informuje ?Rzeczpospolita?.
Modecom to największy, polski producent elektroniki - tabletów multimedialnych, smartfonów oraz akcesoriów komputerowych. Od lipca 2014 r. firma jest oficjalnym partnerem Legii Warszawa. Jak informuje czwartkowa "Rzeczpospolita" w ramach chęci inwestycji w piłkę nożną i własnego rozwoju firma rozważa nawet zostanie partnerem tytularnym Stadionu Miejskiego Legii przy ul. Łazienkowskiej.

- Czekamy na wyniki badań dotyczących stopnia oddziaływania na świadomość warszawiaków nazwy dotychczasowego stadionu. Chcemy wiedzieć precyzyjnie, w jakim stopniu Pepsi Arena wpisała się w świadomość mieszkańców. Po uzyskaniu analizy podejmiemy decyzję - powiedział dziennikowi prezes Modecomu Jakub Łozowski.

Stadion przy ul. Łazienkowskiej bez tytularnego sponsora pozostaje od 1 stycznia 2015 r. Wtedy to wygasła podpisana w 2011 r. umowa z Pepsi, dzięki której obiekt, na którym swoje mecze rozgrywa Legia, nosił nazwę Pepsi Arena. Koncern za prawa do nazwy płacił ok. sześciu milionów złotych rocznie. Od stycznia ubiegłego roku obiekt nazywa się "Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego".