Innowację na rynek
wprowadzili w lipcu tego roku pracownicy klubu amerykańskiej ligi NFL Jacksonville Jaguars. To oni jako pierwsi wpadli na pomysł, by kibice mieli możliwość dodawania do wiadomości tekstowych emotikon z ulubionymi zawodnikami zespołu.
Ideę podchwycili wicemistrzowie Polski. Legia jest pierwszym klubem piłkarskim na świecie, który zdecydował się na stworzenie takiego gadżetu. Wśród emotikon, oprócz legendarnego Kazimierza Deyny, obrazka stadionu czy herbu, znajdziemy też piłkarzy pierwszej drużyny - Jakuba Rzeźniczaka, Guilherme i Ivicę Vrdoljaka. Wszyscy na twarzy wymalowany mają czarny, poprzeczny pas, charakterystyczny dla kampanii związanej ze stuleciem klubu.
Z nowej klawiatury korzystać na razie mogą jedynie użytkownicy systemów operacyjnych iOS. By uzyskać dostęp do emotikon należy pobrać najnowszą wersję mobilnej aplikacji Legii
Warszawa.