Kolor biały u siebie, wojskowa zieleń na wyjeździe. Legia zaprezentowała kibicom nowe koszulki [ZDJĘCIA, WIDEO]

Domowa biała, wyjazdowa zielona - obie z czarnym ukośnym pasem przez środek. We wtorek wieczorem Legia zaprezentowała nowe stroje, w których piłkarze grać będą w nadchodzącym sezonie. Dla Legii jest to sezon wyjątkowy, bo związany z obchodami stulecia istnienia.


Jako pierwsi przywilej zobaczenia nowych strojów mieli kibice. Klub z Łazienkowskiej zimą wprowadził program lojalnościowy "Legiony". Zliczał on obecność fanów na spotkaniach przy Łazienkowskiej, odznaczając ich przy tym stopniami wojskowymi. Na najwyższy stopień pułkownika zasłużyło kilkaset osób, które w minionym sezonie posiadały karnet i były obecne na wszystkich spotkaniach. To właśnie ich klub we wtorek zaprosił na prezentację nowych strojów.

Wzór nowej koszulki Legii był pilnie strzeżony od ponad roku. Wiadomo było niewiele. Właściwie tylko tyle, że domowe stroje legionistów w nadchodzącym sezonie mają być białe i nawiązywać do tych, w których piłkarze grali w 1916 r. Tydzień przed oficjalną prezentacją pojawiło się w internecie zdjęcie Jakuba Rzeźniczka ubranego w białą koszulkę, ale zestaw wyjazdowy oraz pełny komplet (spodenki, getry) stroju domowego udało się utrzymać Legii do końca w tajemnicy.

We wtorek o 20 - po prezentacji dla kibiców - klub z Łazienkowskiej pochwalił się nowymi strojami m.in. na Twitterze.





Pierwszy zestaw, w którym Legia będzie rozgrywała wszystkie mecze przy Łazienkowskiej, składa się z białej koszulki z ukośną czarną szarfą, białych spodenek ze złotym herbem i białych getrów z czarnym poziomym pasem, w który wpisany jest historyczny skrót "CWKS" [Centralny Wojskowy Klub Sportowy]. Koszulka z pierwszego kompletu wzorowana jest na strojach z 1916 roku, czyli tych, w których pierwsze swoje mecze rozgrywała drużyna Legionowa.

Drugi komplet, w którym legioniści będą rozgrywać wyjazdowe mecze, charakteryzuje rzadko spotykana wojskowa zieleń. Koszulka, podobnie jak ta z pierwszego zestawu, posiada czarną ukośną szarfę. Całość dopełniają zielone spodenki z herbem Legii oraz zielone getry z czarnym pasem i złotymi literami "CWKS".

- Zależało nam, żeby poza odniesieniami do strojów sprzed stu lat podkreślić wojskowe korzenie warszawskiej Legii. Stąd kolor drugiego kompletu i napisy "CWKS" na getrach - mówi Bartosz Jabłoński, dyrektor kreatywny Legii Warszawa.

Na obydwu koszulkach na sercu znajduje się klasyczna "czarna eLka" ze złotą gwiazdką. Nowością jest jednak element, który znajduje się pod nią. To haftowany złotą nicią logotyp stulecia Legii Warszawa, składający się z dat 1916 oraz 2016 połączonych ukośnym pasem.

- Logotyp stulecia to czysta forma, w której każdy element ma znaczenie. Nie chcieliśmy dodawać niepotrzebnych ozdobników. Staraliśmy się również uniknąć liczby 100, ponieważ nie charakteryzuje ona warszawskiej Legii w tak bezpośredni sposób jak data 1916 - tłumaczy Jabłoński.

"Gotowi do walki"

Nowa kolekcja strojów meczowych Legii jest już dostępna w przedsprzedaży w sklepie internetowym, a w sklepie stacjonarnym Legii przy Łazienkowskiej będzie ją można dostać po zakończeniu jego remontu, czyli od 9 lipca. Cena koszulki meczowej to 249 zł. Posiadacze karnetów kupią ją z 10-proc. zniżką, a wszyscy, którzy zamówią koszulkę w okresie przedsprzedaży (1-9 lipca), wykonanie numeru i nazwiska na plecach otrzymają za darmo.

Wprowadzeniu kolekcji towarzyszyć ma największa w historii klubu kampania reklamowa. Wystartuje 1 lipca i potrwa do końca roku. Obejmie m.in. warszawskie kina (Multikino oraz Kinotekę), w których spot reklamowy emitowany będzie przed każdym filmem. Obejrzą go przy okazji transmisji meczów Legii także telewidzowie stacji NC+.

Kampania będzie także promowała koszulkę na ulicach Warszawy. W lipcu i sierpniu ozdobi ona 200 przystanków komunikacji miejskiej, ponad 40 billboardów. Ponadto 120 lokalizacji z plakatami i ekranami LED w kluczowych punktach miasta, takich jak rondo Dmowskiego czy perony linii metra, a także trójstronna reklama wielkopowierzchniowa zawieszona na budynku Dworca Zachodniego.

Kampania reklamowa przebiega pod hasłem "Gotowi do walki". Jej twarzą jest Jakub Rzeźniczak.



- Mam nadzieję, że większość kibiców zademonstruje swoją kibicowską gotowość do walki, zakładając koszulki z szarfą podczas meczów, jakie Legia rozegra w nadchodzącym sezonie. Pragnę podziękować w imieniu klubu naszemu partnerowi - firmie Adidas - za wykazanie się dużą dozą elastyczności i zrozumienia przy projektowaniu nowej kolekcji związanej ze stuleciem - mówi Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii.

- Chcemy, by w obliczu nadchodzącego stulecia wszyscy, dla których Legia jest znaczącą wartością w życiu, pokazali jedność we wspólnej walce o nowe cele poprzez obecność na meczach drużyny. Jesteśmy gotowi do walki, zjednoczeni miłością do klubu i Warszawy, zjednoczeni pasją, tradycją, a także symbolami znajdującymi się na strojach meczowych - kończy Szumielewicz.



Zdjęcie ADIDAS KOSZULKA LEGIA WARSZAWA 2013/14 G72097 Zdjęcie Adidas Legia Warszawa koszulka treningowa lw22 Zdjęcie SZLEG03: Legia Warszawa - szalik Adidas
ADIDAS KOSZULKA LEGIA WARSZ... Adidas Legia Warszawa koszu... SZLEG03: Legia Warszawa - s...
Sprawdź ceny » Sprawdź ceny » Sprawdź ceny »
źródło: Okazje.info


Czy podoba ci się nowa koszulka Legii?
Więcej o: