Sport.pl

PGNiG Termika będzie współpracować z Legią. Kontrakt na trzy lata

PGNiG Termika, właściciel kilku warszawskich elektrociepłowni nawiąże współpracę z Legią, firma ma m.in. wykupić reklamę na stadionie - dowiedział się serwis warszawa.sport.pl. Umowa podpisana zostanie w czwartek, prawdopodobnie wtedy odbędzie się również konferencja prasowa.


Informację o współpracy z Legią potwierdził nam Andrzej Gajewski, prezes PGNiG Termika. - Jestem dumny, że kierowana przeze mnie firma zagrzewa do walki właśnie Legię. Jako firma działająca w Warszawie i dla warszawiaków czujemy potrzebę, by wspierać tak ważny dla historii tego miasta klub. PGNiG Termika wykupiła reklamę, a nie sponsoruje klubu. Nasz cel to pozyskanie klienta, jakim są kibice i mieszkańcy Warszawy - mówi prezes Gajewski. Kontrakt zostanie podpisany na trzy lata, jego suma jest tajemnicą.

PGNiG Termika nie wejdzie ze swoim logo na klubowe koszulki, bo miejsce to zarezerwowane jest od nowej rundy dla Zakładów Bukmacherskich Fortuna. Nowy partner ma dostać eksponowane miejsce na bandach reklamowych podczas meczów, a także możliwość kierowania swojej oferty do kibiców mistrza Polski.

Czym zajmuje się PGNiG Termika?

"To spółka będąca w Polsce największym producentem ciepła i energii elektrycznej w skojarzeniu. Jednoczesne wytwarzanie ciepła i energii elektrycznej jest najefektywniejszą metodą produkcji. 11 stycznia 2012 roku firma stała się częścią Grupy Kapitałowej PGNiG SA. Nasze zakłady produkują 11 proc. całego wytwarzanego w Polsce ciepła. Dociera ono już do 70 proc. warszawiaków i 60 proc. mieszkańców Pruszkowa, Piastowa i Michałowic. PGNiG TERMIKA korzysta z produkcji w kogeneracji. Ta efektywna metoda sprawia, że nasza firma pokrywa w przybliżeniu 65 proc. całkowitego zapotrzebowania Warszawy na energię elektryczną" - czytamy na stronie internetowej firmy.

PGNiG Termika to kolejna firma, z którym Legia podpisała kontrakt w ostatnim czasie. Zakłady Bukmacherskie Fortuna będą sponsorować klub od nowej rundy i logo tej firmy znajdzie się na koszulkach legionistów zamiast ActiveJet, który po wyjściu z Legii zaangażuje się w budowę profesjonalnej drużyny kolarskiej.

Fortuna ma wyłożyć przynajmniej 2 mln zł więcej niż firma ActiveJet. Z tym partnerem klub z Łazienkowskiej współpracował przez dwa i pół roku. Firma płaciła około 4 mln zł za sezon.

Klub z Warszawy wciąż prowadzi negocjacje z kilkoma firmami w sprawie nazwy stadionu. Obecna - Pepsi Arena - obowiązuje do sierpnia przyszłego roku. Już teraz zgłosiło się wielu nowych chętnych, którzy gotowi są zapłacić za nią więcej niż obecne - według nieoficjalnych informacji - 6 mln zł rocznie. Najbardziej zdeterminowane jest ponoć towarzystwo ubezpieczeniowe Generali, które jest już partnerem m.in. Austrii Wiedeń.

Więcej o: